• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie

Zmeny na elektronickom trhovisku

27.10.2022

Vážení používatelia,

 

dňa 3.11.2022 nadobudnú účinnosť nové Obchodné podmienky Elektronickej platformy (OPEP), preto by sme Vám radi dali do pozornosti prehľad dôležitých zmien:


- Jednotný režim práce so zákazkou a to bez ohľadu na hodnotu zákazky
- Karanténa opisných formulárov 48 hodín, ktorá nebude plynúť počas sobôt a sviatkov
- Povinnosť objednávateľa vyjadriť sa k rozporom v opisnom formulári
- Lehota na predkladanie ponúk minimálne 72 hodín
- Predkladanie vlastného návrhu plnenia voliteľné a určené objednávateľom
- Elektronická aukcia povinná pre Tovary a voliteľná pre Služby
- Možnosť uzatvárať rámcové dohody bez ohľadu na hodnotu zákazky
- V prehľade zákaziek je možné filtrovať zákazky aj podľa objednávateľa

Podrobnejší prehľad zmien.


Centrum podpory EKS

  • Späť na zoznam

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS